Förlåt!!!

Heregud vad jag har varit dålig på att uppdatera! Ja jag vet inte var helgen tog vägen den var bara över på en sekund! I fredags firade vi Jacob och drog sedan iväg till en annan fest, hela kvällen blev jätte lyckad och Jacob blev jätte glad för alla mina presenter!:D Sen i lördags åkte vi ner till Malmö där vi firade han ännu mer och sov sedan över på hotellet och sen kom vi hem igår kväll och då låg jag och Jacob i sägen och kollade på filmer och hade mysigt som vanligt!♥
Ja i alla fall sen idag har jag varit på gymmet i ca en timme (tyckte att det var jätte länge sen jag var där)! Sen stack jag och solade en halvtimme och det var mycket skönt!:D Sen nu i alla fall ska vi nog gå och äta på någon resturang för att fira Jacob en sista gång!:D
Men vi hörs kanske när jag kommer tillbaka, vågar inte lova något!;D (Då kanske jag även visar vad som fick hänga med mig hem idag från stan...)

Kiss my ass!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0