Hejsan bloggis!:D

Har ni saknat mig? (a.

Jag har ju inte uppdaterat något alls som ni kanske har märkt och det är bara för att jag och underbaraste Emma och Jacob är i Malmö:D Vi bestämde oss i söndags kväll och åkte sedan dit i morse:) Vi har shoppat och shoppat och shoppat så nu har jag ont i mina fötter :( gått i mina nya klackar (kolla bilder här under) heeela långa dagen idag. Sedan ska vi sova på ett jätte fint hotell och äta värdens godaste mat!:) Vi åkte i alla fall tillbaka till hotellet vid sex tiden och sen har jag och Jacob bara tagit det lungt, kollat på film och myst, medans Emma har träffat sin pojkvän som bor här i Malmö!;)
Jag vet igentligen inte varför vi åkte till Malmö jag menar Stockholm är ju endå Stockholm<3 men det var skönt att komma därifrån ett tag!:)

...skorna var billiga men är snygga

kiss my ass!<33


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv; Tusen tack! :)

2010-03-09 @ 21:06:56
URL: http://lastnightstrash.se
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Visst är den! Tycker hemskt mycket om den :) Rekommenderar dig att följa med bloglovin' så att du inte missar några nya bilder :)



Hoppas du har det bra!

2010-03-10 @ 09:50:50
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0