Smyger in med ett långt inlägg här på festen

Är hemma hos Jacob nu, fullt ös, spelas gamla godingar från de sköna 80-talet. Folket dansar på borden, biljardbordet, baren och i soffan. Heeeelt crazy! Vi sjunger och skriker och till och med blyga Celine dansar och skriker som en galning, gött att du äntligen vågar släppa loss bruden ;D

Idag har jag på mig leggings från acne, en klänning med transparent rygg som kommer från Miss Sixty, platå skor från Topshop med 13,5 cm klack och med en platå på 3,5 cm. Jag har redan fått en massa komplimanger hur snygg jag är ikväll. Jo tack jag vet, haha nej jag bara skämtar. Men jag är faktiskt nöjd med kvällens outfit och jag lyckades verkligen med både håret och sminket!

Denna låten spelas just nu ur högtalarna!


Rick Astley - Never Gonna Give You Up

Kiss for you bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0