Söndag.

Gud vad snabbt helgen har gått, kändes som om jag inte hann blinka innan det var söndag. Brukar inte göra så jättemycket på söndagar. Har varit inne i stan för att handla till min kusin Embla som fyller 9 år idag, följde med mamma. Tycker att det är ganska kul att handla presenter till andra, speciellt kläder och skor o sånt. Brukar alltid blå något av det hahaxD. Men sedan så får dem ju mer såklart, oftast jag som bestämmer vad som ska köpas som presenter. Det vi köpte var; ett par zebramönstrade solglasögon, en svart klänning med " kedjor" vid axlarna(så sött), ett mintgrönt nagellack, en röd hjärtring, en röd pussmuns telefon och ett scrapbooking kit. Men hinner inte skriva mer för nu ska jag till kalaset(är liksom redan lite sena!)

Kiss for you!

Kommentarer
Postat av: Molly

Intressant sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-05-08 @ 12:17:19
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0