Jessika :)

Hejsan! :)

Jag vill börja med att säga förlåt för att jag inte uppdaterade när jag kom hem men jag hade ju en del att packa upp och så vidare men hemresan gick bra och jag och bästa Jacob åkte hem till mig efter (Emma stannar i Malmö tills på Lördag) och vi var ju ganska trötta efter resan så vi låg i min säng och kollade på filmer.. ;)  Och idag har tiden bara sprungit iväg, jag och Jacob vaknade vid 1-tiden och sen stack jag iväg till gymmet ett tag, det kändes som att det var jätte länge sen jag var där! Men det gick bra såklart ;) och sen när jag kom hem duschade jag och fixade mig så nu ska jag snart träffa Jessika och kanske Jacob. Får se vad vi hittar på kanske drar ut någon stans!:D

Jag kanske slänger in några bilder på det jag köpte i Malmö ikväll.
Plus att jag saknar min Emma fast att jag bara har varit i från henne i en dag!

Kiss my ass ;)

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Kan du inte lägga upp en bild på dig?;)

2010-03-11 @ 20:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0