Maldiverna i maj

Hallou bloggen! Dålig uppdatering, jag vet!
Emma har sovit hos mig och pappa har kommit hem idag :D Jag och Emma fick 10 trosor var från Victoria Secret och sen fick jag en ny iphone och en ny ipod. Hm, har redan en iphone men jag fick en repa i den eftersom att jag och Jessica fjantade oss när vi va i stan sist så jag tappade den :( Men som tur så har jag en ny som är snyggare och bättre. Har även 3 ipod sen innan, men jag ville ha en barbierosa med glitter och diamanter på så pappa specialbeställde den. Fick också 11000 kr och presentkort på Gucci !!! :DD
Fick en hel del kläder också. Jag älskar när pappa kommer till Sverige för då får man så mycket! Nästan mer än vad de flesta får på julafton :o Men synd att pappa bara kommer hit några per år.
Skorna som jag ville ha fanns inte att köpa, pappa letade både i New York, San Francisco, Los Angeles, San Diego, Naples och Miami. Han jobbar lite överallt så det är därför han har varit på alla möjliga ställen. Han reser väldigt mycket och det tänker jag med göra när jag har gått klart skolan :)

Men iallafall, skorna är tydligen slut överallt. Eller så har de inte kommit in i alla världsdelar ännu men pappas kollega sa att skorna finns i en liten stad utanför Tokyo i Japan och de finns tydligen snart att köpa i Milano! Antingen så får pappa åka dit och köpa dom eller så tar jag och Emma och Jessica en weekend-resa till Italien, så vi kan shoppa i Milano och ha kul! I maj åker nog jag och pappa och pappas kollega Marie till Maldiverna och vi bjuder nog med Emma också eftersom att hennes familj bjöd med mig på en kryssning till Estland förra året. Jag och Emma är väldigt spända, åhh vi längtar till lyxiga maldiverna med kristallklart vatten och service! Haha..


Titta vilket paradis! Denna gången skippar vi alla "vanliga resemål så som spanien, grekland och thailand!"

Kiss bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0