Vår!!!

Hejsan jag tänkte bara berätta att jag har tappat glöden i att blogga lite... Jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om så därför skriver jag tyvärr inte så mycket längre! Men jag ska försöka bättra mig (även om jag sagt det förr). Men nu till något annat, jag har tillbringat den mesta tiden med *****. Kan ni gissa kanske Jakob? ;) I alla fall så har jag solat, shoppat och träffat mina vänner som vanligt! Jag har även träffat en ny kompis, hon heter Isabella och jag och Jakob träffade henne på vår semester i Paris.. Det visste ni inte va? Jo jag och Jakob åkte till Paris förra veckan och det var helt underbart, lite kallt så härårs men annas toppen.♥

Oj detta blev ett till sånt tråkigt inlägg som bara innehåller en massa text nästan.;) Men jag ska i alla fall vissa en underbar sak jag beställde hem igår!!!♥

klännnnnnnnnnnnnnnnnnnnningen!(L)

Denna klänning kommer från nelly och kostade ca 2400 kr

Kiss my ass;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0